Lite inspiration...

...från vår farstukvist, som denna sommar blivit min datahörna. Det är perfekt att sitta här när jag har öppet i The Stable, då har jag lite koll samtidigt som jag kan njuta av alla mina saker.

Vi glasade in farstukvisten förra hösten







Vackra trälådor fyndade på loppis. Den lilla passar i den stora. Farbrorn som jag köpte den av undrade om det var lådan eller cykeldelarna jag var intresserad av... ;-)




Gammal kex-burk, fyndad i mammas lada.


Lykta, glasburk och hjärta


Melonplantor i ett kockumfat


Tomatplanta


Gillar rosa pelagoner


Fick den här fina rosen i korg av mamma på födelsedagen. =)


En trasig sockerskål får agera värmeljushållare


Kommentarer
Postat av: Sara

det ser verklige mysigt ut! :-)

2011-07-16 @ 17:18:12
URL: http://Byggainyvla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0