Skåp...

...har vi nu fått in i olika modeller. Välj och vraka!


Nätt skåp med bra hyllplan.

Höjd 1,27 m
   Bredd 1,13 m
Djup 31 cm

Endast 400 kr.


Vitrinskåp

Om du inte är ute efter ett traditionellt vitrinskåp till ditt porslin, varför inte måla det vitt och använda som ett miniväxthus på altanen! Alla möjligheter finns med detta fina skåp.
Pris 250 kr.


Det här lilla skåpet kan bli hur användbart som helst.
Endast 75 kr.   SÅLT!!

Idag har jag öppet fram till klockan 19 ikväll och imorgon har jag öppet mellan kl 10-16.
Välkomna!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Skåp är en möbel jag skulle vilja ha plats för fler med!! När man sett hur mycket vit färg o nya beslag gör. Då vill man ha ännu fler :)



Hoppas allt är bra med dig o det blir fint väder i helgen. Så man kan grilla :)!!



Kram Jeanette

2009-05-07 @ 20:35:10
URL: http://alltoingetmedjeanette.blogspot.com
Postat av: diniya!

hej , jag undrar om du har sålt det bruna vitrinskåpet?

det som är näst sist.

skulle bli tacksam om du svarade :)!

2010-11-05 @ 19:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0