Härlig vecka!

Nu börjar veckan lida mot sitt slut, jag har haft mellan 13-20 trevliga besökare på dagarna. Jättetrevligt att träffa alla både från norra och södra Sverige, och även närboende. Spännande att höra hur alla hittat hit, bloggen samt svenskaloppisar.se har hjälpt till en hel del. Men även skyltarna vid vägen.

Det finns fortfarande mycket kvar att fynda särskilt mina demoprodukter från Perfect Home. Behöver du köpa presenter så är det bara att passa på! Eller unna dig själv något fint.

Imorgon är sista dagen jag har öppet på ett tag, så välkomna mellan 10-20!!

/Sara


Foto Perfect Home
Denna vackra bricka är en av sakerna du kan köpa till ett mycket bra pris!!


Kommentarer
Postat av: Elaine

Hejsan, försökte hitta en mail adress till dig, men hittade ingen. Tänkte höra om du skickar möbler via bussgods? Eftersom jag bor nära norska gränsen så blir det en bit att åka för mej.

Kontakta mej är du snäll.

2011-07-12 @ 23:15:02
Postat av: Linnéa Viksell

Hejsan.



Jag har också försökt att hitta en E-postadress till dig. Jag är intresserad av det gamla fönstret som du har utlagt. Finns detta kvar? Kontakta mig så snabbt som möjligt är du gullig.

2011-07-13 @ 09:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0