Semestertider

Skönt med semester. Men naturligtvis så är tankarna ofta i butiken. På Zakynthos var det svårt att fynda sånt som jag gillar. men efter en vecka i Norrland och alla loppisar längs vägen så ska det nu fyllas på i butiken... Lovar att komma med foton.

Jag vet att ni är många som gillar gamla spegeldörrar, mjölkkannor och gamla fönster. I Mjösjö där jag har varit och semestrat med min man och våra barn där kan man hitta grejer kan jag lova. Det är Richards morbröder som har sånt "ligger" i den gamla ladugården. Hade jag haft en släpkärra så hade jag köpt med mig dörrarna hem.  =)


Lite bilder från bagarstugan i Mjösjö...



Så synd att kommunen låter K-märkta gamla stugor stå och förfalla.



Charmigt är det iallafall och jag skulle GÄRNA ha en sån här liten sommarstuga om den gick att renovera lite.




Kommentarer
Postat av: mumari

Så mysig stuga! Jag tänkte bara dubbelkolla så inte min trötta hjärna lurar mig, visst har du öppet idag?

Tänkte kika förbi :)

2009-08-11 @ 10:25:02
URL: http://mumari.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0