Vårkänslor

Hej go vänner! Ligger hemma med feber och har yngsta dottern och datorn som sällskap. Jag får en otrolig vårlängtan när jag kikar runt på allas bloggar, så här kommer lite inpiration även från mig...


Loppis



Vår altan - ser fram mot att få duka upp sommarfikat där igen!


Loppis



Vår altan på baksidan som ska byggas klart i sommar.


Älskar min "mjölk-kanne-lykta" från Perfect Home.


Vårt kök - Bordstabletter och veckotavla från Perfect Home.


Vårt kök - Gardiner från Thun´s.
(bortse från adventsljusstaken)


Min 11-åriga dotters cupcakes! Hon är så duktig på att baka!



Några presenttips från Perfect Home



Produkterna från Perfect Home säljs endast via oss konsulenter,
hör av dig om du vill att jag ska lägga in en beställning!

Min loppis, The Stable, tinar upp nu undan för undan
och jag ska börja att uppdatera med öppettider här på bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0