Bord till salu

Runt pelarbord säljes. Iläggsskiva finns.
Pris 300 kr.


SÅLT!!


Kommentarer
Postat av: Fati

Jag är så otroligt glad för att ha hittat hit! Vilka fina grejer du har. Du kommer locka fler kunder till dig om du skulle skapa en sida på Facebook. Jag bor själv i Uppsala och ska försöka komma ut till dig i nästa vecka. Hur ser dina öppettider ut?

2011-11-23 @ 00:19:10
Postat av: Sara

Hej Fati! Ring innan du kommer ut, jag kan ha öppet bara jag är hemma! :-)



Till er andra angående bordet, så är det sålt!

2011-11-23 @ 19:44:06
Postat av: Sara

Hej Fati! Ring innan du kommer ut, jag kan ha öppet bara jag är hemma! :-)



Till er andra angående bordet, så är det sålt!

2011-11-23 @ 19:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0