Perfect Home...

...vill vi alla ha eller hur?


www.perfecthome.se

Jag har börjat som konsulent för ett norskt inredningsföretag som heter just det, Perfect Home. De sysslar med homeparties och är ledande inom detta i Norge. Nu vill de etablera sig i Sverige och det tror jag att de kommer lyckas galant med.

Vill du vara värdinna för ett inredningsparty och bor i Uppsalatrakten så bokar jag gärna in ett party hos dig. Perfect Home har fina värdinnegåvor och bra erbjudanden till alla kunder.

Gå in på deras hemsida och se deras fantastiska sortiment. Lämna en hälsning här om du tycker att det låter intressant eller ring mig. 0735-320034

Hälsningar Sara


Kommentarer
Postat av: c a r r o

hej hej hallå, hoppas allt är bra!



Skulle inte du vara sugen på en Ipod Video 30gig? kika in på min blogg, du vill nog inte missa detta erbjudande!



Ha det allra bäst! /Carro:)

2009-03-30 @ 16:49:28
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Marie

Jag lämnade en kommentar i det förra inlägget, men jag ser inte vart den tagit vägen...

Men jag vill gärna vara med och tävla om de fina sakerna. Så jag länkar också!

Kram

Marie

2009-03-31 @ 13:53:34
URL: http://nostalgiochromantik.blogspot.com
Postat av: Marie

Jag lämnade en kommentar i det förra inlägget, men jag ser inte vart den tagit vägen...

Men jag vill gärna vara med och tävla om de fina sakerna. Så jag länkar också!

Kram

Marie

2009-03-31 @ 13:54:14
URL: http://nostalgiochromantik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0