Välkomna!!

Imorgon söndag så har THE STABLE öppet 12-16.

Välkomna!!

Kommentarer
Postat av: Nillak

Är helt besatta av dessa snygga gamla möbler och vill så gärna köpa, men det är xszvårt när det är så långt bort.

Men som jag kommenterade i Stables blogg så undrar jag om det är tänkbart att skicka det man köper med en tradare t ex?

Skulle behöva en skåphylla, fåtölj och ett arbetsbord.

Hoppas på att nån kan kommentera och svara mig på det.

Vänligen

Nillak

2010-11-30 @ 18:59:56
Postat av: Nillak

Är helt besatta av dessa snygga gamla möbler och vill så gärna köpa, men det är xszvårt när det är så långt bort.

Men som jag kommenterade i Stables blogg så undrar jag om det är tänkbart att skicka det man köper med en tradare t ex?

Skulle behöva en skåphylla, fåtölj och ett arbetsbord.

Hoppas på att nån kan kommentera och svara mig på det.

Vänligen

Nillak

2010-11-30 @ 19:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0